Sjuka veckor

Fyy f***n vilka veckor vi haft.
Vera har varit dunder förkyld och så dålig. Inte ätit och druckit och vill bara ammas igen :-(
Pelle var hemma i fredags så jag fick jobba :-) Det var roligt, fick lite ny energi. Men den tog
slut lika fort då lördagen var ett helvete med Vera. Har varit in två gånger på Barn akuten
och två mediciner har det blivit. Men inget fel på henne hittades utan hostmedicin och slemlösande
blev det utskrivet.
Sista besöket blev nog en vändpunkt för oss. Vi har suttit och spånat jag och Pelle och hon (läkaren)
trodde oxå det kunde bero på allergi, så nu kör vi mjölkfritt igen och jag ska kontakta barn läkarmot. i Bromma.
Ja, vi får se vad detta slutar.

Lite kort på henne kan jag ju lägga in.
Leo vill aldrig vara med på kort och vill bara att jag knäpper på Vera, om ni undrar varför han är med på så få.



Vera och kompis Alva.



Tåget hem från Sundsvall.



Världens finaste barn.



JAG :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback