Skärtorsdag

Leo fick sitt ägg igår. Fullt med godis och sen en biljett till en innebandy match i kväll som Pelle ska gå med honom på. Han vart jätte glad.

Själv somnade jag vid kvart över nio igår kväll. Vaknade vid ett och kunde inte somna om, suck. Upp och tittade lite på tv:n och datorn. Sen kom värsta illamåendet över mig. Spydde som en gris och mådde illa. Kunde somna om igen vid fem och gick upp nu vid sju för att se att Pelle fått i väg Leo. Pelle fick ta mitt pissprov till barnmorskan och det ska bli spännande att se vad hon säger när han knackar på i stället för jag.

Nu ska jag krypa ner i sängen igen, mår inte direkt illa, men inte riktigt bra heller. De säger ju att man kan återfå illamåendet i slutet av graviditeten och nu är man jui vecka 39. 

Och ingen bebis ännu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback