Lugnet före stormen?

Sover jättebra, när jag väl somnat, har lite svårt att somna in, kan bero på att jag är nervös. Nervös att det ska starta snart, samtidigt som jag vill det. Så i natt sov jag i 10 timmar med bara ett toa besök och det var precis innan jag somnade. Jag väcker dock Pelle flera gånger per natt då jag vrider och vänder mig, och jag snarkar visst också.

Äter också jätte bra, har haft dålig aptit ( hur det går ihop med min vikt vet jag ej) men nu äter jag som en häst och det är ju bra inför förlossningen.

Tensapparaten har kommit. Kör med den nu varje kväll för att kroppen ska vänja sig. Känns lite lustigt när man har den på, men den hjälpte lite igår när jag hade värk i ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback