Remiss

skickad och jag har fått tid, känns bra att man får komma fort. Den 29:e April ska knölen kollas upp.

Här rullar det på, man hinner knappt med. Det mesta jag gör just nu är att amma och bara få Vera nöjd. Dagarna går jätte bra men fram emot eftermiddagen så börjar hon snutta hela kvällen och är inte riktigt nöjd. Sover bra gör hon, och det är skönt.

Leo fick ta ambulans in till Astrid Lindgren igår. Fick i sig fel proviva dryck. Hemsk start på morgonen och jag var helt förstörd när allt såg ut att gå bra, luften gick ur mig och Pelle. Pelle fick följa med i ambulansen och jag tog Vera och bilen efter. Hon hade inte ätit och det var lika bra att amma henne så hon skulle klara sig tills vi kom in. Leo var under kontroll och de åkte inte med blåljusen in så han mådde bra efter att vi tagit sprutan och alla tabletter här hemma. Men han spydde och jag ville att de skulle kolla upp honom och han var svullen i ansiktet.
Vera skötte sig jätte bra och Leo var verkligen duktig, lugn och sansad, precis som han ska vara.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Mitt enda mål är att kanske ta mig till Apoteket.

Kommentarer
Postat av: Tanja

hej!
tänkte bara tipsa om Minifom som man kan ge mot gaser å bubblor i magen. Gav det till Ninja när jag ammade. Funkade på henne! Man ska ge några droppar innan man ammar. Du kan läsa på apotekets hemsida om det.
kram kram på er alla!

2008-04-22 @ 14:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback