Nu är hon kontrollerad.

Och hon gick igenom med väl godkänt :-)

Idag tog vi även premiär tur med vagnen, så fint gick det och jag blev till och med svettig, toppen!!

Leo har varit hemma med ont i magen idag, så vi for och hämtade upp honom så fick han vara med oss. Vi får se hur han mår i morgon. Skulle ta kort på dom ihop men det blev bara med hans mobil men i morgon skall jag ta och lägga in så ni får se.

Har otroligt svullna tuttar nu så amningen fungerar bra, dock väldigt obehagligt med de hård partierna och jag hoppas det släpper snart. Har även hittat en knöl ovanför bröstet och tänker ringa tidigt i morgonbitti för attfå en tid. Vet att den inte har med amningen att göra för den sitter liksom inte på bröstet utan mera mellan nyckelbenet och bröstet. Har ju självklart väckt Pelle och gråtit och ´varit upprörd över att det säkert är cancer. Men boka tid är lika bra.

På lördag kommer min kära mor ner och beskådar underverket. Hon åker hem på tisdag så jag får lite hjälp när Pelle måste börja jobba. Det är så lyxigt att vi är hemma båda två just nu, det underlättar så mycket.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback