Max 5 dagar kvar, spännande!!

Har sovit rätt bra och nu har jag fått iväg Leo till skolan. Ingen bebis tittade ut i natt och det känns inte som om det kommer att bli någon i dag heller. Inga tecken alls. Är dock väldigt varm och en våg av illamående kan komma över mig då och då. Vet inte om jag ska ringa bm om det, vi får se.

Annars så känner jag mig lugnare. Vet inte hur jag kunde må så dåligt  för ett par dagar sen. Vilken omvändning. Känner mig inte lika orolig, och gråter inte lika lätt. Ser fram emot att träffa bebis och det var inte lika självklart för någon vecka sen, då var jag bara livrädd att den skulle få mig att dö av smärta och ångest.

Idag ska jag tvätta och se om jag ska åka iväg och tvätta bilen också, så att lilla bebis får åka fint hem.

Till lunch blir det stuvade morötter och stekt fläsk! Mums, konstigt att vågen pekar uppåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback