Max 3 dagar kvar.

Idag ska vi in på KS och kolla inför igångsättningen. Frågan är om de säger att de kan starta idag, hur ska jag göra då? Har sovit rätt lite inatt, men det lär jag ju göra natten till måndag oxå i så fall. Jaja, de kanske inte ens frågar.

Leo är hemma med ond mage idag (igen) Han har varit hård hela veckan från att varit toppen bra i fyra veckor. Tror att han dricker alldeles för lite. Måste få i honom mera vatten. Det är dock svårt när han är i skolan, då får jag lita till att han dricker, vilket jag tvivlar lite på.

Nu ska jag lägga mig och vila lite så jag inte somnar där inne idag.

Om jag inte skirver en rapport ikväll eller i morgonbitti så är vi kvar där inne, så börja håll tummarna för oss redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback