Helt slut!!

Stackars lilla tjej. Bara att inse att det är kolik hon har. Hon har så ont och inget hjälper. Har tagit bort mat som kan ge gaser och även mjölkprotein ur min kost. Inget hjälper :-(
Bvc har nu gett mig numret till en som ger akupunktur mot kolik och det känns som vårt sista hopp. Hon sover någorlunda gott på natten men fram tills hon somnar är hemsk..
Känns som om man redan nu går på knäna och jag vet inte hur jag ska orka. Tur att Pelle har mera ork en vad jag har. Just nu sover den lilla prinsessan i bilbarnstolen, och vad jag föstått så har den rätt form för en liten med mag ont. Benen ligger högt och hon ligger högt med huvudet. Så bäddade jag ner henne i sängen i natt också och det har verkligen gett effekt, hoppas det fortsätter fungera.

Idag ska jag på ultraljud om min knöl vid bröstet. Jag hoppas den är ok, orkar inte med ett sånt besked oxå.

Ge mig styrka någon!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback