Tillbaka till verkligheten.

Känner mig på bättrings vägen. Ingen hals ont, mera en rethosta nu. Snorig är jag men inte lika illa. Huvudet känns bättre oxå. Så jobba blir det i morgon. Jobbar kväll så jag hinner sova ut på morgonen.

Veckan som kommer är fylld med måste göra saker. Föräldrarmöte på skolan på onsdagen, MVC på torsdag dag och på kvällen föräldrarmöte på fritids. Grillfest med jobbet på lördag. Vi ska ha som en avslutning, vi går ju över till ett annat företag den 1 oktober. 4 st har redan valt andra saker och det känns tråkigt.

Nu tittar jag på Kajsa och hoppas hon får en medalj, och att Emma Gren får en oxå.


Pelle på väg hem efter att jobbat så här på söndags morgonen, stackars min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback