Sjukskriven, suck.

Fick en blödning till i måndags, den fortsatte på tisdags morgonen. Nu tyckte läkaren att jag skulle ta det lugnt. Ska vara hemma tom den 14 oktober. Då hoppas han att det har lugnat ner sig. Om det inte så skulle jag få komma tillbaka. Han var en äldre herre men väldigt sympatisk. Nu ska jag sörsöka vila och ta det lugnt. Behöver det och igår blev det väldigt jobbigt när mitt humör är så känsligt. Leo och jag hade världens bråk. Jag blir tokig över allt han glömmer. Men vi var vänner innan vi somnade.

Mor har åkt till Italien och jag hoppas hon njuter och har det bra, hon ringde dock och sa att det regnat i natt och att värmen försvunnit med ovädret. Hoppas det kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback