Promenerar

mest nu, känns bäst och jag kan ta det i mitt eget tempo. Vattengympan funkar oxå bra, men är ibland på så konstiga tider att man hinner hem och bli trött eller innan jobbet slutar. Har ett pass på lördagar som jag går på i alla fall.

Ska göra ansiktsbehandling idag, skönt och färga mina ögonfransar för första gången. Tar ett kort på dom i kväll om det blir bra, kanske man inte har några kvar heller :-)

I graviditeten händer inte så mycket. Känns inte att jag är gravid. Börjar bli lite orolig, men man kanske ska vara glad så länge man mår bra, men så är ju inte jag, suck.

Ska skjutsa Leo till skolan och i morgonkväll går han till Lars. Jag jobbar kväll nu och det är lite tråkigt att vi inte ses mera Leo och jag, men Pelle och Leo har det nog bra utan mig.

På söndag ska jag gå en innebandy kurs, som förälder. Det är något grönt kort som behövs då de har matcher. Bra om så många som möjligt har gått den av oss föräldrar. Ska ta med träningskläder och klubba, kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback