Ojoj, allt går så fort.

Vi har hunnit vara på inskrivning på mvc. Det gick jätte bra och hon var trevlig. Det som står på tur nu är att träffa läkaren på måndag. Hade högt blodtryck som de ska kolla igen, hoppas det ser bättre ut. Jag var även överviktig
:-(  Känns så surt då man har gjort så mycket för att gå ner i vikt och ändå är man överviktig. Men jag får försöka att inte öka så mycket nu framöver.

Varit på vattengympa idag och tänkt se om det blir det i morgon oxå.

I eftermiddag ska vi, trots regnet, grilla hos en arbetskamrat i hennes kollonistuga. Ska bli trevligt.

Har tagit ett nytt kort, lägger in det i kväll när jag kommer hem.

Ett ex, var i tidningen idag, har  fått en dotter. Jag mådde illa. Och jag höll på att spy, han såg precis likadan ut, och började likna sin far oxå. Hans far som kallade mig hora. Tur man kom ifrån.

Mitt liv idag är underbart, jag är så lycklig, har en undebar son och en sambo som jag älskar över allt annat på jorden. Önskar alla kunde ha det så här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback