Nu får det vara nog.

Hur mycket ska jag gå upp egentligen? Har ställt mig på vågen och nu får det vara nog. Har tummat med Pelle att nu är det nog, kan ni oxå hjälpa mig kära vänner, ring mig och säg åt mig att skärpa mig, när ni träffar mig, ge mig ett smalt allternativ. Blir ju lite konstigt nu när jag knappt får motionera. Men har lovat mig att lugna promenader är ok. Så det får det bli nu.

Idag har jag haft en underbart trevlig dag med min vän Susanne. Vi har gått på söder, fikat, tagit  vin och cola på skybar på radison och sen tog vi och handlade på Klippet. Köpte ett par stövlar på söder, så när jag kom hem, beställde jag två kjolar på nätet, kommer inom 4 dagar, spännande :-)

I morgon bitti är det upp med tuppen igen, Leo har match 08.30 och jag har lovat att komma och kolla. Hoppas det blir bättre resultat än förra helgen. Han spelade en fotbollsmatch i morse (lördag) och den vann dom.

Tog ett magkort i morse, lägger in det senare på söndagen. Nu börjar jag bli fet :-( Ville ju ha en fin mage denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback