Sjuk huvudvärk.

HAr mått dåligt, igen. Huvudvärken började natten till måndag och höll i sig tills jag fick medicin på ST:Göran på sena kvällen på tisdagen. De la in mig med permisson och jag fick sova den natten hemma, alternativt sova i korridoren, nej tack. Kom tillbaka på onsdags morgonen och då hade det mesta redan släppt, bra tablett från sjukan jag fick. De gjortde syn tester och kollade min motorik för att utesluta en propp. Kollade mina öron och tog test på bihållorna (inte mysigt) Allt såg bra ut, svullen i näsan men inget var. Så mysteriet är inte löst. Läkaren skulle skriva ut starkare värktabletter men inget recept fanns på apoteket, ska kolla i dag igen.

Idag ska jag även hämta mina stövlar som jag fick äran att ha i tre dagar innan de sprack i en söm, de sa att de skulle ta en vecka och i går var det det. Hade jag orkat hade jag åkt in i går, men ringde och varnade att jag kommer i dag. Är stöveln inte där ska jag stå och skrika utanför, att man inte ska handla på denna affär.

Ska ta mig ett bad i dag, har inte blödit på länge och allt ser bra ut, känns jätte skönt och jobbet väntar på måndag. Spännande.

Ultraljud den 30 oktober, det närmar sig.

Nu är vi v16, det rullar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback