Har inte orkat uppdaterat.

Veckan som varit har varit jobbig och svår. Trött och ont i huvudet. Slut i kroppen och sjukskriven igen. Suck. Men tror att det är det bästa nu, för så här dåligt har jag inte mått tidigare i graviditeten.

Ska lägga in rapport senare idag från ultraljudet för det sker idag kl13.30. Ska även lägga in kort på magen som jag har knäppt i helgen. Är inte så stor från sidan men väldigt bred framifrån. Så sådanan kort får ni inte se :-)

Allt rullar på och det känns som om jag inte hinner med, inget blir som jag tänkt. Träningen är ju så gott om helt uteslutande av läkaren, bara promenera, och då orkar jag nästan inte ens det. Kroppen säger i från, redan nu? Hur ska det bli senare? Ska i alla fall börja på yoga men passet denna vecka var inställd pga av höstlov, så jag får fint vänta till nästa vecka, har köpt ett par träningsbyxor och topp i alla fall.

Åker upp till mor i helgen, hon fyller år och jag behöver lite mamma dos, trots mina 33 år, det känns som det alltid kommer vara så.

Återkommer om vårt ultraljud senare i kväll, om jag inte har huvudvärk, då återkommer jag så fort den släppt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback