Naprapaten

har gjort underverk, men det kanske han ska om man får betala 440 kr för ca40 min. Har träffat honom 3 gånger på tre veckor, nästa gång är om två veckor. Känns mjukare i nacken och jag sover liggandes nu.

Var och köpte mig ett bälte att ha under/runt magen idag och det känns jätte skönt. Men behöver ju få upp axlarna lite oxå så jag köpte en ny bh oxå. 75G, herrejöses vad vi skrattade jag och expediten, tjejen bredvid min hytt ville ha 80B, oj vad liten hon måste ha känt sig eller så tänkte hon, vilken tur jag har som slipper dom brösten :-) Men den känns mycket stadigare än de jag köpte för ett par veckor sedan.

Nu ska jag lägga mig och vila, Leo är hos en kompis och Pelle hos sin bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback