Helg i Sundsvall.

Hade världens huvudvärk när vi for upp till mor och jag trodde jag skulle dö. Efter tredje dosen med huvudvärkstabletter så lättade den, pust, och några böner till gud. Så jag ska till kyrkan på söndag, man lovar mycket när man har ont och man får hålla sina ord.

Det var trevligt hemma hos mamma, kalas och det kom snö. Lena är inte så van vid halt väder och gjorde en ordentlig vurpa i trappen hos mor, se resultatet.

image78

Har varit till barnmorskan idag och mitt blodtryck var lägre, kan det beror på lugnet i Sundsvall. Nästan så jag vill tro det. Fick tid till naprapat i morgon och sen läkaren på onsdag.

Bebisens hjärtljud låg på 138 och det är tydliga tecken på en pojke, så vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback