Allt rullar på.

Mår vissa dagar så dåligt att jag inte kan sitta här, därav min frånvaro. De dagar jag mår bra vill jag inte sitta här utan njuta av att må bra.  Idag är en skit dag, men vill skriva ändå, jag har ont och jag vill bara spy av huvudvärken. Räknar ner tiden tills jag får ta nästa tablett, fyra timmar emellan ska det vara. Jag tog den senaste kl 12.30.

Är sjukskriven tom den 5 dec, jag hoppas det blir bättre innan dess, jag vill göra annat än bara sitta här och vänta på att Pelle ska komma hem. Stackarn.



Leo fyller år idag, min prins, mitt allt. Snart precis för tio år sedan så kom han till världen, kl 16.29 (en minut innan jag får ta min nästa tablett) Var och sjöng för honom i morse, gick upp kl 05.15. Men det var det värt. Han var så söt och glad när vi väckte honom med lussebullar och vanliga bullar.  2 paket fick han oxå, resten ikväll när vi åker dit.

Älskar dig Leo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback