Sommar lunch

på jobbet idag, lite tråkigt då det var regn och vi fick sitta inne i stället för ute.

Leo fick vara hemma igår då magen var alldeles för dålig efter cykel olyckan, men han mådde bättre under dagen och fick gå idag. I morgon har han skolavslutning och vi har tagit ledigt hela dagen både jag och Pelle.

Leo kom hem med två medaljer idag. En för vinst i pingistuneringen av alla fyrorna i skolan, och sen brons för att han kom trea i bordshockey tuneringen. Jag är en stolt mamma, alltid.

Idag kom den röda och vi närmar oss sprutstarten, känns spännande. Kanske vi får till det nu med IVF, men ändå måste vi ju oxå vara beredda på att det kan gå åt pipan. Mentalt kommer det bli tungt, jag är så orolig för min reaktion om vi inte lyckas. Ska ta upp det när jag talar med HS (Huddinge sjukhus) nästa gång. De har ju kuratorer och personal som man kan prata med. OM vi lyckas kommer den någon gång under april 2008 kan jag tänka. Så har jag räknat ut varje månad nu i flera år.  Kraven har sänkts varje månad. Först var man lite orolig att den skulle komma i december, och ännu värre på julafton eller på nyår. Nu skiter jag i när, bara den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback