Sommar hetta

Oj, vad skönt det är ute nu. Vi har varit och badat idag, jag Leo och hans kompis Daniel. Pelle har spelat poker.
Det är 28 grader varm och så underbart. Stackars de som sprang maraton idag.

Har börjat spraya, och är inne på min femte dag idag. Det som kommer sen är att jag ska ta ett blodprov och de ska kolla om jag är nedreglerad. Om jag är det så ska jag börja med sprutorna. Hoppas det klaffar med våran resa till Tyskland, som de vet vi ska på. De la upp detta program så det ska funka, men barnmorskan jag talade med sist lät lite oroad, men sa att vi får se när jag tar blodprovet. Annars så får vi väl åka senare, vi har ju en dag tillgodo, vi tänkte ju ta en natt innan i danmark. Kanske vi får hoppa den och åka raka vägen till Tyskland i stället.

Hoppas jag mår lika bra av sprutorna  som nässprayen, vill ju inte försöta våran lilla semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback