Missnöjd

över att jag vart bort glömd av Leos nya fritids, då jag bett dom ringa mig för två veckor sedan, fick mig att få huvudvärk.
Ringde upp idag och undrade varför han inte återkom till mig om vilken dag vi skulle ses. Då påstår kvinnan som svarar först att jag skulle ha kommit till dom i måndags. Jag fattar ingenting. Får tala med mannen i fråga som jag talade med då och vi hade helt olika åsikter om hur vårt samtal varit. Jag fattar ingenting. Fick i alla fall en ny tid nästa måndag och det känns surt att behöva gå dit. Men vad gör man inte för sin allergiske son, han måste ju bli väl om händer tagen, nu undrar jag om de har koll över huvudtaget.

Måste släppa det ett tag, annars så tar det all min energi.

Vaknade kl tre i natt och kunde inte somna om. Det är hett i denna lägenhet är ett som är säkert. Leo fick ta ur täcket ut påslakanet och sova. Ska se om Pelle kan ta upp fläckten, det vore skönt.

Leos tester gick fint, han fick en till biobiljett idag och vi får se vad det blir för film nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback