Glad Midsommar!!

Här var solen framme när vi vaknade, men har nu försvunnit. Tur vi har planerat att vara inne idag. Kanske det blir regn.

Har tagit en lång promenad och det var skönt. Tankarna fick ströva tritt och det kändes fint.

Var och lämnade blodprov i onsdags och på eftermiddagen så ringde de från HS. Mina värden såg bra ut och jag kunde börja med sprutorna. Men som hon sa, eftersom vi ska till Tyskland så måste vi skjuta fram det lite. Så jag börjar på onsdag när vi är där nere. Kör på med sprayen tills dess. Ska ta ett blodprov på dag 5 av sputandet, därav att jag inte kan börja på en gång.

Jag kommer i alla fall bli en underbar kvinna när jag går in i klimakteriet, det vet jag av erfarenhet nu :-) Lugn, harmonisk och att jag slipper massa vatten i kroppen vid både ägglossning och mens och slippa mens helt, underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback