Några punkter på min göra lista för idag.

  • Promenad
  • Luncha med älsklingen
  • Köpa byxor  som passar (så jag kan gå ut och folk inte behöver glo ögonen av sig)
  • Göra klart CV:n

    CV:n är klar, nu ska den bara skickas in. Ska bli spännande och se om man får någon respons.
    Pelle är på väg hem och ska få köttbullar och stuvade makaroner.
    Byxorna får vi köpa i kväll när Pelle kan skjutsa sin valross.
    Promenaen tar jag i kväll. Tog en jätte lugn igår och det gick bra.

Magen känns bättre och jag tror den är mindre, ska mäta den ikväll. Sist på sjukhuset var den 101 cm, ojojoj.
Min tid till UL har inte kommit ännu. Ska man ringa och kolla eller vänta ett par dagar till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback