Bättre och bättre dag för dag....

..underbart, jag känner mig lite bättre och det var på tiden. Med reservation att det kan bli värre igen så mår jag som bäst idag, hitills.

Jag ler och jag nynnar inombords. Att man ska behöva må så dåligt för att uppskatta att bara må som vanligt. Det är helt otroligt. Som jag sa till Pelle igår, jag ska aldrig gnälla mer i hela mitt liv om jag får börja må bättre. Han tog fram mobilen och skulle spela in mitt löfte :-) Men ni, påminn mig om jag börjar gnälla för små saker, för det är inte värt det.

Idag har jag till och med fått på mig kläder. Även om jag duschat varje dag så har jag gått i morgonrocken hela dagarna. Även om magen fortfarande är lika stor så får jag på mig mina tränings byxor och en topp. Även fått ett diadem i mitt hår. Oj vad vackert det måste vara för Pelle som sett mig så sunkig :-)

ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ

Älskar vårt lilla knyte i magen och nu kan jag börja njuta av den resan.

ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback