Ännu bättre idag.

Men ligger ändå framför tv:n i soffan och tar det lugnt. Är rädd att jag ska bli värre igen, och vila var ju det jag skulle göra, så ett par dagar till blir det så. Men jag längtar ut och ta en riktigt lång promenad och kanske ta en cykeltur. Längtar efter att få träffa folk och att få skratta.

Mådde illa i morse igen, jippi!! Gjorde inte det igår och då blev jag ju genast orolig, helt sjukt. Äter lite mindre nu och mår inte illa hela dagarna längre. Tror att jag är mindre svullen, eller så har jag bara vant mig vid magen.

Pelle var hemma på lunch idag och det var jätte trevligt, underbart med sällskap.

Nu undrar jag när tiden för vårt ultraljud kommer, borde bli i denna vecka eller början på nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback