Ursäkta min frånvaro.

Det har ju hänt jätte mycket men min ork har varit på noll.
Jag radar upp vad som hänt och händer. ( inte i någon betydelse ordning)

* Har fått träffat min faster för första gången, hon är 78 år och bor i Bandhagen, så otroligt roligt att vi fick komma hem till henne och träffas.
* Är sjukskriven ända tom 31 jan, har fortfarande högt bt och huvudvärk, blödningarna har upphört.
* Går till Barnmorskan varannnan vecka och idag var mitt bt 162/102 när jag kom, efter 15 min vila var det 129/83
* Vårt barn ligger väldigt högt (förklarar min minskande aptit på sistone) Måttet var högt ovanför tabellen, låg på 28 cm. I v24+2
* Har varit på julbord, både med jobbet och med Pelles jobb.
* På lördag har vi julmat för släkten i Stockholm, eftersom vi drar till Sundsvall i jul.
* Vi har fått en tvättmaskin, vill bara berätta det igen :-) Så glad.
* Leo sjuk, ända sedan förra onsdagen, ont i halsen och även huvudet och magen, konstigt, men doktorn sa bara virus och vi ut efter 30 sek, tom Leo sa - Han brydde sig inte om mig. Men vila är det som skulle hjälpa.
*Nästan alla julklappar är klara.
*Barnvagn beställd, en Emmaljunga classic sport med hårdlift.
*Bilbarnstol köpt.

Ja det var vad jag kom på. Ska se om jag kan baka i morgon. Men det är ju inte min favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback