Vilket väder.

Från sol till spö regn och sen sol med lite moln. Han där uppe hade nog svårt att bestämma sig idag.
Skulle ta med Leo med kompis och bada, när vi kom fram så regnade det. Då for vi till Kallhäll så de skulle få vara inne på barnens värld. Så när vi kom in, då  kom solen.  Men de fick vara där och hoppa och leka i tre timmar och jag läste skvallertidningar. Så nu kan jag allt om alla, bara att fråga.

Leos kompis ska sova över så jag har bäddat på sofforna åt dom. Då kanske jag inte blir sittande här så länge i natt, det har ju blivit det ett par kvällar nu.

Två varv gick jag idag, det var underbart. Men jag märker att jag börjat tappa muskelmassa, inte för att jag varit så vältränad, men det märks. Så armarna känns lite lösare och vaderna. Men nästa vecka sätter jag i gång om jag mår bra. Då har jag bokat in lite vattengympa och tänkte ta lite styrka i gymmet först. Komma igån och börja jobba och cykla till jobbet, det är ju alltid bra.

Men det är ju också så att man är gravid, jag kommer att bli större och det är ett av de saker jag vet jag kommer ha svårt med. Jag har inte varit trådsmal nu innan, men att veta att jag kommer väga lika mycket eller mer än när jag fick Leo skämmer mig lite. Denna gång börjar jag ju med 13 kg mer redan innan. Men så är jag ju 10 år äldre oxå. Jag vet att det är värt det (barnet)och jag ska tala med barnmorskan om att jag tycker det är jbbigt. Kanske slipper se vikten hos henne, det vore skönt. Får försöka att inte äta för mycket, fortsätta röra mig och ta långa promenadert sen med vagnen.

Idag är jag i 6+2. Har tagit mina första mag kort, men jag ser bara stor och fet ut, så ni får vänta på de som kommer att se ut som om man är gravid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback