Pelles blundrar

I går kom nummer två och jag vet inte om den är värre än ettan, ni får välja.

Nummer 1: Jag satt i soffan och tittade på min mage. Efter att jag var gravid med Leo så har den inte varit som den var innan. Fick rätt mycket bristningar och det har ju inte alltid varit så roligt att titta på. Sa till Pelle - Titta vad Leos graviditet har gjort med min mage. Istället för att hålla med så säger han. - Det är nog en och annan 200 grams chokladkaka oxå. Tjoff, rakt i magen satt den.

Nummer två: Jag står i köket och är hungrig. Rostar min fjärde macka då han tittar på mig och säger, men älskling vad du äter, du är ju inte ens i vecka 7 än.

Vad säger ni, hur kan han ;-)

Idag är jag ensam, Pelle är i Norrtälje och jag sitter hemma. Har haft en svår morgon, inte illamående utan mera som om det har brunnit i hela övre magmunnen, om det är den som sitter där jag tycker det brinner. Får sitta och sova och det är jobbigt. Men det blev bättre senare. Men vi fick hoppa våran frukost som vi hade tänkt gå till Scandic och äta. Pelle fick fara iväg och köpa hem gott i stället och det var mysigare.

Göra lista idag.

*Gå och lägga mig ett tag till så morgonen varit som den varit.
* Tvätta
* Äta, som Pelle tycker jag gör så mycket nu :-)
* Ringa någon vän, har så tråkigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback