Nu kan mamma sova lugnt.

Pojken är hemma. Så roligt att se honom, han hade blivit så stor. Brun och fin oxå.
I morgon får vi umgås bara han och jag och njuta. Men han lär ju säkert vilja ringa någon kompis och då får inte jag vara med :-)

Har faktiskt legat och solat idag. Pelle hämtade mig sen på badet och vi for sedan till Solna centrum. Försökte hitta en långklänning som jag ska ha till festen på jobbet den 1 september. Men jag hittar ingenting, vad ska jag göra. Hur fint ska det vara? Vill ju inte komma för uppklädd och inte för lite heller. Och hur stor kommer min lilla mage vara. Ska försöka komma in till stan och se om det finns någon affär där.

Idag är det dag 6+1 och det betyder att jag är i v7 Det känns ingenting ännu och man börjar bli lite orolig om den inte lever där inne. Men ringer på måndag och ber om ett VUL (vaginalt ultraljud)
Sen är det kanske dax att ringa och boka tid till MVC, undra om jag får samma dam som förra gången. Hon är kvar i allafall för jag gjorde cellprovet hos henne i vintras. Då pratade vi lite om Leo och att jag försökte nu och så. 10 år sen jag var hos henne med Leo i magen, otroligt. Det hinner bli 11 år i mellan dom. Leo sa idag att sen kan jag inte komma hit och vila upp för då finns det en bebis här oxå. Så vi får hoppas den är lugn :-) Men jag sa att Joel blir ju större hos pappa så han får vila där sen.

Nu ska jag snart säga godnatt till Leo och försöka sova själv, har haft svårt med det. De säger att man ska bli så trött, men det har inte kommit ännu. Ännu ett dåligt tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback