Mörkrädd!!

Hur tänker man på en skola om man ska servera havremjölk och russin till lunch? Visst det är bara för en dag och det är vissa saker som ligger bakom, tex skolans kök renoveras denna termin och maten lagas på en annan skola som har stängt idag. De andra barnen får fil och flingor. Leo skulle då få havremjölk och flingor. Men eftersom han inte tålde flingorna heller så skulle han få russin, summa av kakan, han serveras mjölk och russin och ska klara sig på det en hel dag. Jag kan inte annat än skaka på huvudet. Skickade med honom en matlåda som han skulle fråga om han fick äta. Om han inte skulle det så sa jag att han genast skulle ringa mig. Detta är snart et tfall för min far. Pappa det är dax att komma ner snart.


Ska till läkaren på ärftlighetsmottagningen idag, är lite nervös men samtidigt så vill jag ha det gjort. Se vad det säger, kanske inte kan göra alla prover heller nu när jag är gravid. Vi får se.

Mår bra och jag är så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback