Magen mätt

och det var ingen rolig syn, den var precis lika stor som när jag låg inne. Vi fattar ingenting jag och Pelle. Den ser ju mindre ut. Man vänjer sig visst fort. Skillnaden är att förut var den stenhård, som ett bowlingklot. Nu mer som två bulldegar tillsammans. Nu kan jag dra den fram och tillbaka. Hoppas det blir ordning på den i alla fall. Annars så blir det kniven efter denna förlossning.

Köpte mina två första byxor igår, de blev ett par vanliga byxor och ett par jeans. Tror jag ska åka och byta jeansen, de är nog lite för stora, och de brukar ju töja på sig. Dessutom så hade jag ätit när jag provade dom.

Solen skiner ute och jag vill inte gå ut. Igår när vi gick till bilen, det känns som det är det enda jag gjort de senaste veckorna, så ropade den söta tjejen på gården - Är det sant att Leo ska få ett syskon? Hmm, jag blev så ställd så jag sa -Jag tror inte det, vi får se, kanske. Vilket jäkla svar, med denna mage så borde man ju vet kan tyckas. Hoppas hon glömmer bort de hela.

Dagens lista

* Äta lunch med Älsklingen idag oxå, han jobbar så nära plus att jag behöver sällskap för att inte ruttna här hemma.
* Byta byxor, vilket betyder att jag måste till Kista och det betyder, kanske möta folk man känner, inte kul.
* Promenad, det blev ingen igår, fick värsta magknipen, vet inte om det är sviter av överstimmulleringen eller gaser.

* Kolla tid för tvättis, den nya som är så fräsch i huset mitt emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback