Jobbet.

Varit där en sväng idag och fixat med papper. Det känns skönt att det är över, nu har de sett mig. Nu vet dom hur jag ser ut och inga hårda kommentarer. Skönt att träffa folk och med dagens tråkiga väder så kunde jag ha byxor o stor tröja.

Idag är jag 5+4 och det går framåt. Mådde inte dåligt i morse heller, förutom när jag låg vänd mot Pelle och han andades på mig, då fick jag vända på mig :-) Mitt annars så bra luktsinne har blivit super nu. I kassan igår så luktade så mycket fis så jag trodde jag skulle dö, trodde kassörskan släppt sig, tills jag såg en dessertost ligga bredvid henne.

Min göra lista idag hoppar jag, då dagen nästan är slut, men det blir bio i allafall, Evan- Den Allsmäktige, hoppas den är lika bra som trailern visar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback