Jobbar, äter och sover.

Så skönt att jag börjat jobba igen. Känns skönt att träffa folk igen, så glad.

Leo är hos Lars och det känns så tråkigt att han inte är här och berättar om hur det är första veckan i skolan. Men Lars sa att han hade det bra och jag fick ett sånt fint sms av Leo i dag där det stod "jag saknar dig" Det fick mamma hjärtat att bli så varmt och tårarna kom i mina ögon.

I mitt tidigare inlägg så kanske det låter mycket med att köpa jeans för 600 kr, men det är inte ofta han får sådana saker, plus att han erbjöd sig att lägga pengar som han sparat oxå. Andra byxor kostar ju runt 400 så det är ju inte jätte mycket mera. Det roliga är att han tycker om kläder, något jag själv aldrig riktigt gjort.

Ska till barnmorskan den 6/9 på första besöket. Spännande. Är i v9 och vill så gärna skrika ut på jobbet att jag är så lycklig och gravid. Några vet, men tänkte försöka hålla mig någon vecka till. Har fått ta ett par byxor större. Sitter bra runt magen, men alldeles förstora runt rumpan och låren. Jaja, det kanske finns bättre lösningar. Kör så här ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback