Jag är sjuk i huvudet.

Nu är det bevisat.

I morse när jag vaknade så mådde jag inte illa, igen, då blir jag jätte orolig och tror att jag inte är gravid. Fast det kan beror på att jag sover med mina sea-band (ska motverka illamående) och gått upp och druckit lite fil i natt, som också ska förebygga. Då kanske det funkar, men jag kan inte vara nöjd ändå. Kanske ska skippa båda sakerna i natt och se om jag vaknar glad och illamående i morgon.

Sen läser jag om embryon som slutar växa och talar med Pelle på lunchen idag om att jag är orolig. Han säger att vi köper en sticka till så får vi se. Jag säger nej, vill vara glad ett tag till så vi väntar till ultraljudet. (Har fortfarande inte fått tid, så jag ska ringa snart)

Sen går jag i kista centrum och handlar lite små grejer. Och det dummaste kommer nu, jag köper en pyjamas i storlek 56 på polarna och pyret. Hallå jag har oroat mig hela dagen plus att jag bara är i v5 eller 6.

Så nu vet ni, jag är inte riktigt klok.

Men söt är den, kolla.

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback