En underbar nyhet, Leo är på g hem tidigare.

Han ringde idag och vill komma hem redan i morgon. Så han tar tåget ner och jag möter upp honom. Underbart, otroligt mysigt. Saknar honom så mycket och har gråtit efter honom oxå.

En till bra sak är att Bea kommer ner i kväll och har överliggning. Vi ska träffas och ta en middag i stan, skönt att få träffa någon annan än Pelle. Blev så glad när hon ville/kunde.

Är idag på dag 6+0 och då har jag gått in i vecka sju om jag har räknat rätt. Lite annorlunda räkning, men jag tror jag fått kläm på det. Mår bara bättre och bättre för varje dag. Det är skönt. Har bara väldigt konstiga drömmar bara ochi natt var den riktigt jobbig. Jag skulle göra abort, varför vet jag inte. Har ju så jobbigt med drömmar annars också då de är så verkliga och att jag kommer i håg dom så väl,så detta med att drömma sånt här är inte kul.

Läser en massa inlägg på ett forum nu när man är inne mest hela dagarna, och man blir mörkrädd vilka otroligt dumma människor det finns här i världen. Så korkade värderingar och synpunkter på sånt som för mig är helt naturligt. Ja vet inte vad man ska säga, de tycker väl likadant om mig, kan tänkas.

Ska gå ut på gräsmattan och försöka fånga en stråle eller två innan jag åker in till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback