Otroligt..

..vilken huvudvärk jag hade igår. Mådde så pyton att jag ville dö. Ville spy och kunde inte ens röra mig för huvudet höll på att sprängas. Vaknade i morse med tungt huvud men mycket bättre. Hade i alla fall legat i sängen i 16 timmar då.

Var inte trevlig mot killarna hemma igår, med den huvudvärken, så jag har hyrt film till Leo och Pelle får åka och spela poker i dag.

Jobbar på och har haft världens sämsta utbildning på våra nya handterminaler. Nu ska jag och mina två kollergor lära upp de andra, jo tack det komer ju att gå bra. Men vad göra, jag sa på slutet att det var värdelöst och det står jag för.

Jobbar fortfarande 50% och gör det fram till 6 november. Ska börja med 75% då. Känner att jag hinner med mitt liv som det är nu, hur ska jag klara det när jag börjar jobba 100% ? Mitt liv som just nu bara går i något som känns som hjulspår. Inget händer och jag vet att det enda jag väntar på är en bebis. Måste ta tag i detta, fast träningen som jag kör fyra dagar är ju alltid något. Ska sätta upp några mål. Får se om jag får några idèer. Ska kolla om jag ska börja dansa eller gå med på någon kurs. Ge gärna tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback