Fotboll, igen..

Det har varit cup igår och idag. KIllarna spelade bra men åkte ändå ut. Förlorade mot ett lag de skulle ha vunnit emot. Men så är det ibland.

Pelle och jag var ut och käkade igår, mysigt. Pratade lite om hur långt man ska gå med detta att bli gravida. Vi ger de två landstingsförsöken en chans och sen kanske ett privat försök. Har vi inte lyckats då så tror jag vi får "ge upp" Jag börjar bli psykiskt trött av detta. Man pendlar mellan hopp och förtvivlan varje månad. Konstigt man mår som man gör.

Talade med andra föräldrar på cupen idag och vi kom in på dans. Nu ska jag anmäla mig till någon kurs. Man kanske träffar någon annan där som oxå vill dansa men inte har någon partner, då är det ju löst. Eftersom min kära sambo inte vill. Ska bli spännande.

Ska iväg och träna men orkar egentligen inte. Kanske simma i morgon förmiddag i stället.Så får det nog bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback