Dag 25 idag.

Kommer den att komma i morgon? Har ju kollat upp mina senaste perioder och de har varit dessa dagar emellan.
Sen januari 2006 har de varit så här.
25 28  31  17  25  25  26  26  29

Har tidigare haft 28 dagar på dagen, vad nu detta? Är året 2006 hipp som happ eller?
Har kört med äl-stickor denna månad, men som jag ser det så får jag inget utslag. Men de gånger när man kollat hos läkaren så ser dom att jag haft, hm.  Såg streck dag 12 och 13, men enl testen så ska de vara lika starka som test strecket och det var de ej.

Tror inte det lyckats denna månad heller. Och vi närmar oss januari med storm steg. Då har vi stått vårat år i IVF-kön.

IVF
Står för in-vitro-fertilisering, ”provrörsbefruktning”. Efter hormonbehandling plockas de mogna äggen ut från kvinnans äggstockar och befruktas utanför kroppen med mannens spermier.

Om befruktningen lyckas förs ett, eller högst två, embryon tillbaka in i kroppen efter några dagar.


Jag hoppas vi får till det innan!! Vill så gärna inte gå in i allt som det innebär. Har läst om så många tjejer nu och det är inget lätt sätt att bli med barn. Men snart är det väl vårt ända hopp. Varför fungerar det inte för oss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback